Hebron - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu Hebron - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

Hebron

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 Juni 2014 | Nederland, Amsterdam

Een kleine toevoeging aan mijn vorige verslag. De woning zie ik als een cadeau van mijn Hemelse Vader, maar ik moet nog steeds wel met aardse middelen dit bekostigen :-) Het is een sociale huurwoning, wat betekent dat ik minder huur hoef te betalen.

Ik stuur ook een link mee van YouTube waar je in een kort filmpje kunt zien wat Hebron is.
https://www.youtube.com/watch?v=2meLuoJc8_Y
en als dit niet werkt
ga naar www.youtube.com en typ: verder bouwen in Hebron

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 14 Aug. 2012
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 8383

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2012 - 30 Juni 2012

Amsterdam

Landen bezocht: