In mijn nieuwe woning - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu In mijn nieuwe woning - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

In mijn nieuwe woning

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

24 Juli 2014 | Nederland, Amsterdam

Ik ben weer terug van twee heerlijke weken vakantie in Frankrijk.
Heerlijke tijd was dat, lekker in de natuur, tussen de bergen, geen bereik, heerlijk eten en geen druk verkeer.
Nu ben ik weer terug in Amsterdam wat even wennen is, maar wel heel leuk dat ik in mijn nieuwe woning aan de slag kan!
Ik heb nog wel het een en ander te regelen maar probeer elke dag iets te doen. Contract is getekend, gas en licht aangevraagd, huurtoeslag. Nu alleen nog inschrijven bij de gemeente, internet en telefoon en warm water regelen. Het is nog even wachten op een aannemer die de lekkage in de keuken gaat repareren. Helaas is het bouwvak dus weet niet hoe snel dat gaat gebeuren. Ik kan al wel vast gaan verven in de woonkamer.
Mocht iemand nog materiaal hebben wat handig is voor het klussen etc, dan hoor ik het graag. Ook tips voor besparen en andere wijsheden zijn allemaal welkom! :)
Vanaf vrijdag ga ik een beetje verven waarschijnlijk en schoonmaken.
Een goede vakantie!

  • 24 Juli 2014 - 13:04

    Carina:

    Hi, wat fijn dat je genoten hebt van je welverdiende vakantie! Ik wens je succes toe met regelen & klussen in je woning. Doe mak aan, tis eigenlijk te warm om zoiets te doen nu :-) X

  • 24 Juli 2014 - 20:40

    Rietveld:

    Hey schoonzus....fijn dat je een leuke vakantie heeft gehad.
    De verhalen horen we nog wel een keer!
    Gefeliciteerd en succes met klussen van je nieuwe huissie!!

    Doeg. Thea en de "mannen"

  • 27 Juli 2014 - 20:02

    Sjanie Kraaieveld:

    hoi Marieke ,
    fijn dat je zo,n goeie vakantie hebt gehad ,wij zijn in die hittegolf precies wezen varen ,dus op het water hou je het dan prima uit he?,
    om met de deur in huis te vallen ,kunnen we met ons gezinneke voor 1 augustus langs komen, zonder jou overspannen te maken? ,de jongens willen zien waar jij woont ,en Jaco kan allicht de boortol meenemen om iets op te hangen ,heb je verder nog extra hulp nodig? ,
    want wij zijn zo handig.........,
    tot horens ,mails de Kraaien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 14 Aug. 2012
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 8398

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2012 - 30 Juni 2012

Amsterdam

Landen bezocht: