Amsterdam - Reisverslagen van Marieke - WaarBenJij.nu Amsterdam - Reisverslagen van Marieke - WaarBenJij.nu

Amsterdam

Voor 10 maanden doe ik vrijwilligerswerk bij The Shelter in Amsterdam. The Shelter is een christelijk hostel wat reizigers over de hele wereld ontvangt. Er werken zowel nationale als internationale vrijwilligers. De taken bestaan uit o.a. receptiewerk, keuken en bijbelstudies leiden. Daarnaast krijg ik twee halve dagen training. Het hoofdoel is het evangelie te delen met de reizigers en daarnaast vindt ik het belangrijk om zelf te groeien in mijn relatie met God.

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2015

Terug van Zuid-Afrika

01 Mei 2015

Zuid-Afrika

03 Maart 2015

Nieuwe veranderingen

03 Februari 2015

Avontuur

24 Juli 2014

In mijn nieuwe woning
Marieke

Actief sinds 14 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8395

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2012 - 30 Juni 2012

Amsterdam

Landen bezocht: