Laatste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 Juni 2013 | Nederland, Amsterdam

Het einde van mijn Sheltertijd is in zicht! Heel raar idee eigenlijk en ik besef het nog niet zo, maar mijn laatste dag is toch echt bijna.
Ik heb ook een sollicitatiegesprek gehad inmiddels bij het Leger des Heils, waar ik waarschijnlijk ook flexwerk ga doen. In augustus werk ik in Monster bij s Heerenloo (gehandicaptenzorg) en verblijf ik tijdelijk in het huisje van Nadine, die ook staflid is hier maar tot augustus dus in de Shelter is). 3 Juli heb ik mijn laatste trainingswandeling van de 'Wandelende Tak'. Voor degene die nog niet weten wat dat is. Ik heb me niet aangemeld bij de Partij voor de Dieren om unieke diersoorten te beschermen, maar, ik ga als gids bij de Wandelende Tak werken,wat ook een onderdeel is van Tot Heil des Volks, waar de Shelter en het Scharlaken Koord ook onder vallen. Ik ga groepen rondleiden, zoals kerkenraden, schoolgroepen etc. Vandaag kwam er een groep van 50 mensen (er wordt altijd gegeten en koffie gedronken bij een van de Shelter Hostels) en tot mijn verrassing waren deze mensen van de Driestar College in Lekkerkerk, waar ik op school heb gezeten! Was erg leuk om een aantal docenten weer te spreken, sommigen herkenden mij nog! Weet niet of dat een goed teken is :-)

In elk geval, morgen (vrijdag) is mijn afscheid en maandag werk ik mijn laatste shift. Ik heb vandaag mijn kamer opgeruimd waar het een puinhoop was en kwam erachter dat ik echt veel spullen heb verameld hier! Dus als iemand zich geroepen voelt om mij te ondersteunen woensda om spullen mee te sjouwn, :-)

Ik zie de meeste van jullie zondag en anders tot snel!

Liefs,
Marieke

  • 01 Juli 2013 - 22:43

    Carina:

    Ha Madriek, ik wens je heel veel succes toe in je nieuwe uitdaging! Veel liefs, X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 14 Aug. 2012
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 8440

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2012 - 30 Juni 2012

Amsterdam

Landen bezocht: