Wandeling maandag 19 mei - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu Wandeling maandag 19 mei - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

Wandeling maandag 19 mei

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

11 Mei 2014 | Nederland, Amsterdam

Op maandag 19 mei heb ik een wandeling met een gezin, in totaal 8 personen. Ik heb gevraagd of zij het goed zouden vinden als er mensen bij hen aan zouden sluiten. Ze vonden dat geen probleem. Dus als je kunt en mee zou willen lopen deze dag, laat het me dan voor donderdag 15 mei weten dan kan Matthijs, mijn collega en coordinator van de Wandelingen, dit nog verwerken.

De wandeling is van 11:00 tot 15:00 en kost 20 euro. Al moeten de kosten geen belemming zijn om deel te willen nemen. Ik heb 1 bon die ik weg kan geven voor een gratis wandeling, dus wie het eerst komt..?! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 14 Aug. 2012
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 8403

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2012 - 30 Juni 2012

Amsterdam

Landen bezocht: